تیرچه

امروز با توجه به تهديد زلزله در کشورمان ساخت سقفهای سبک مورد توجه بوده، در این راستا مصالح و راهکارهاي ساخت بيش از پیش مورد دقت و توجه قرار گرفته، در نيل به اين هدف جداي از تکنولوژي هاي پيشرفته تر در زمينه سقف سازي از قبيل سقفهاي کامپوزيت و پيش ساخته و غيره سقفهاي تيرچه و بلوک کارساز خواهند بود از همين رو امروزه در صنعت ساختمان به ساخت و طراحي سقفها با اين شيوه توجه خاصي مي شود.
تيرچه 686 با بيش از 14 سال تجربه در زمينه توليدات انواع تيرچه و يونوليت تلاش ميكند تا با ارائه محصولات در حد استانداردقسمتي از نياز بازار ساختمان كشور را تامين نمايد.

برخي از توليدات و خدمات ما :
توليد انواع تيرچه سفالي و فلزي
پخش انواع يونوليت سقف و تيغه
ارائه كيفيت استاندارد
امكان بازديد از محل پروژه
ساخت سفارشات در كمترين زمان ممكن .
دريافت و ارسال سفارشات به سراسر ايران
قيمت مناسب

به سایت تولید انواع تیرچه (تیرچه فلزی-تیرچه بتنی-تیرچه کرومیت) البرز خوش آمدید

این تولیدی با بیش از 15 سال تجربه کاری و توجه به اهمیت سازه ای سقف تلاش نموده در جهت رضایت مندی مشتریان تمام سعی و نیروی خود را بمنظور تولید تیرچه ای استاندارد در انواع مختلف بتنی و فلزی (کرمیت ) مطابق با آیین نامه های صنعت ساختمان و جوش بکار گیرد . تمامی میلگردهای مورد استفاده در این تولیدی استاندارد و از کارخانه های معتبر داخلی تهیه و قبل از بکارگیری مورد آزمایش ( کششی و فشاری ) قرار میگیرد . این تولیدی مفتخر به دریافت استاندارد از اداره کل استاندارد استان تهران میباشد که شامل کد ده رقمی قابل ارائه به تمامی کارفرمایان و مهندسین ناظر میباشد است